مرس چوب

مرس چوب، (مرس نام درخت کاج است در خطه شمال کشور) برندی نام آشنا در صنعت تولید ترموو به روش استانداردهای روز اروپا (آلمان و فنلاند) می باشد که با 10 سال سابقه فعالیت و تولید اکنون در خدمت شماست. این برند متعلق به کارخانه تولیدی شرکت آرمان چوبینه زاگرس (سهامی خاص) می باشد.

شرکت ایشیک «Isik» ترکیه

  • 1399-11-28

شرکت ایشیک «Isik» یکی دیگر از شرکت‌های فعال و پیشرو در زمینه تولید فرآورده‌های چوبی در کشور ترکیه می‌باشد. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۹۸۱ در منطقه صنعتی غازی عینتاب «Gaziantep» شروع نمود و از همان ابتدا تلاش کرد از به‌روزترین تکنولوژی‌ها در تولید فرآورده‌های چوبی استفاده کند. همچنین با ارتقاء کیفیت، در طول سال‌ها توانسته کارایی و تنوع محصولات خود را به‌طور مستمر بهبود بخشد.

 

شرکت ایشیک «Isik» ترکیه
 

 

 

این شرکت پیشرو در حال حاضر، هم پای رقبای قدرتمند منطقه‌ای خود، سهم بزرگی از بازار پخش فرآورده‌های چوبی کشور ترکیه را به خود اختصاص داده است. خط تولید کارخانه‌های ایشیک مجهز به پیشرفته‌ترین فن‌آوری‌های روز دنیا است و با استانداردهای جهانی کاملاً تطبیق دارد. این شرکت با داشتن بیش از ۷۰۰ نمایندگی و عاملیت فروش در شهرهای مختلف کشور ترکیه توانسته با توجه به استانداردهای بالا و تلاش‌های بازاریابی در سطح جهانی، طی سالیان متمادی به بیش از ۶۰ کشور در نقاط مختلف جهان از جمله اروپا و آسیا صادرات مستمر داشته باشد. شایان ذکر است که از میان محصولات تولید شده در کارخانه‌های ایشیک، ۶۰ درصد آن در داخل ترکیه مصرف می‌شود و ۴۰ درصد باقی مانده نیز به سایر کشورهای جهان از جمله ایران صادر می‌گردد.

 

شرکت ایشیک «Isik» ترکیه

 

 

کشور عزیزمان ایران با توجه به همسایگی و قرابت فرهنگی با ترکیه، خیلی زود پذیرای کالاهای شرکت ایشیک در بازار صنعت چوب خود شد و محصولات آن را به‌عنوان کالاهای باکیفیت و لوکس در بین فرآورده‌های چوبی پذیرفت. ایشیک در ابتدا با صادرات ورق‌های ام دی اف (MDF) ملامینه و ورق‌های ام دی اف های‌گلاس فعالیت خود را در ایران شروع کرد، اما کمی بعد با توجه به بازار بزرگ مصرف و نیاز روز کشور، صادرات پارکت لمینت به ایران را از سر گرفت. های‌گلاس‌های ایشیک به دلیل ساختار بی عیب و نقص روکش، چگالی مناسب فیبر، داشتن سطح براق و مقاوم در برابر خش به همراه پارکت لمینت‌های لوکس و زیبای محصول شرکت ایشیک در بازار جهانی صنعت چوب به وفور یافت می‌شوند.

 

شرکت ایشیک «Isik» ترکیه

 

شرکت ایشیک هم‌اکنون در بازار داغ و رقابتی صنعت چوب در جهان، توانسته حتی با وجود رقبای داخلی و محصولات با کیفیت و مشابه در بازار کشورهای خارجی جایگاه خود را در بین خریداران حفظ کند. سوای بحث صادرات، این شرکت با مدیریت صحیح و کنترل کیفیت و تنوع مستمر محصولات خود توانسته پس از گذشت سال‌ها به یکی از شرکت‌های سرآمد در صنعت چوب ترکیه و حتی خاورمیانه تبدیل شود و کماکان به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

 

شرکت ایشیک «Isik» ترکیه

 


نویسنده: اعظم داودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *