مرس چوب

مرس چوب، (مرس نام درخت کاج است در خطه شمال کشور) برندی نام آشنا در صنعت تولید ترموو به روش استانداردهای روز اروپا (آلمان و فنلاند) می باشد که با 10 سال سابقه فعالیت و تولید اکنون در خدمت شماست. این برند متعلق به کارخانه تولیدی شرکت آرمان چوبینه زاگرس (سهامی خاص) می باشد.

شرکت ام دی اف چامسن (Camsan)

  • 1399-12-25

پیش از این گفتیم شرکت‌های بی‌شماری در ترکیه وجود دارند که در زمینه تولید ورق‌های چوبی (MDF) پیشرو هستند، یکی دیگر از این شرکت‌ها، بِرند چامسن «Camsan» است که در سال ۱۹۷۸ در ترکیه آغاز به فعالیت کرد. شرکت چامسن (چامسان) به عنوان یکی از برندهای موفق مصنوعات چوبی در آسیای غربی و خاورمیانه، بیشتر به تولید پارکت لمینت‌های زیبا و شیک توجه دارد. این شرکت پیشرو با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا توانسته محصولات با کیفیت، با دوام و مطمئنی را به بازار رقابتی صنایع چوبی عرضه کند. شرکت ام دی اف چامسن

تولیدات چامسن با داشتن نشان ISO9001 و ۲۰۰۰ توانسته‌اند کیفیت بالای محصولات خود را تضمین کنند. تنوع در طرح و رنگ و کیفیت بالای محصولات، بِرند چامسن را در بین خریداران صنایع چوبی محبوب و مطرح کرده است.

 

 

ام دی اف‌های شرکت چامسن دارای کیفیت فوق‌العاده، دانسیته بالا و تنوع در طرح و رنگ هستند، همچنین با داشتن قیمت به‌صرفه به انتخابی مناسب برای استفاده در صنعت چوب و دکوراسیون داخلی با سبک مدرن تبدیل شده‌اند. ام دی اف ملامینه بِرند چامسن در اندازه‌های بزرگ ۳۶۶*۱۸۳ با مغز ام دی افی تولیدی خود شرکت به بازار عرضه می‌شوند. ضحامت ام دی اف‌های تولیدی شرکت چامسن عمدتا ۱۶ میل می‌باشد. چامسن در زمینه تولید اچ دی اف «HDF» نیز تبحر خاصی دارد.

 

شرکت ام دی اف چامسن (Camsan)

 

پاركت لمینت پاركلام؛ يكي از با كيفيت‌ترين پاركت‌هاي تُرك محصول شرکت چامسن مي‌باشد که در ٤٠رنگ متفاوت و با قيمت مناسب به بازار جهانی عرضه می‌شود. از پاركت پاركلام بیشتر در ساخت و ساز پروژه‌هاي بزرگ و واحدهاي مسكوني و ساختمان تجاري استفاده مي‌شود. زیر مجموعه‌ی پاركت پارکلام در بِرند شرکت چامسن به‌صورت خاص روی تولید ورق‌‌های اچ دی اف «HDF» لمینت و پارکت است. از این رو، محصولات چامسن عبارتند از: ورق ام دی اف خام، ورق ام دی اف ملامینه، پارکت لمینت پارکلام چامسن (Camsan Parkelam).

 

شرکت ام دی اف چامسن (Camsan)

 

ام دی اف‌های چامسن در ساخت و اجرای انواع دکوراسیون داخلی و اداری ساختمان‌ها و سایر محصولات چوبی زیبا از جمله انواع مبلمان، میز، تخت خواب، کابینت آشپزخانه، صندلی و کتابخانه و … به کار می‌روند. سوای زیبایی بی‌نظیر، دوام و استحکام بالا، به جرأت می‌توان گفت ورق‌های چامسن به‌راحتی قابل بُرش هستند و به‌صورت ضد آب و ضد حرارت ساخته می‌شوند و به‌راحتی قابلیت روکش کردن دارند. محصولات تولیدی این شرکت از مقاومت خوبی در برابر حشرات موذی و موریانه برخوردارند، سطحی صاف و یکدست و وزن سبکی دارند و ماندگاری و مقاومت آن‌ها نیز بالا است.


نویسنده: اعظم داودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *