مرس چوب

مرس چوب، (مرس نام درخت کاج است در خطه شمال کشور) برندی نام آشنا در صنعت تولید ترموو به روش استانداردهای روز اروپا (آلمان و فنلاند) می باشد که با 10 سال سابقه فعالیت و تولید اکنون در خدمت شماست. این برند متعلق به کارخانه تولیدی شرکت آرمان چوبینه زاگرس (سهامی خاص) می باشد.

شرکت صنايع صفحات ام دي اف (MDF) تورپان با اتکاء به پیشینه درخشان، اخلاق تجاری و کسب تجربیات موفق کاری در طول بیش از ۱۰۰ سال فعالیت در زمینه محصولات جنگلی توانسته به یک شرکت پیشرو در صنعت چوب تبدیل شود. این شرکت در حال حاضر به علت داشتن کارخانه‌های فعال و مجهز به فن‌آوری پیشرفته در سراسر جهان شناخته شده است و طیف گسترده‌ای از محصولات آن در اقصی نقاط مختلف مشتاقانه خریداری و به کار گرفته می‌شوند.

 

شرکت تورپان «Teverpan»

 

تورپان «Teverpan» در سال ۱۹۸۶ میلادی با مشارکت دو برادر به نام‌های صالح ذکي توار و محمت علي توار در کشور ترکیه تأسيس شد. این شرکت فعالیت‌های تولیدی خود در صنعت فرآورده‌های جنگلی را در دو کارخانه واقع در شهرک‌های صنعتی چرکزکوی «Çerkezköy» و ولی کوی «Veliköy» از توابع استان تکیر داغ «Tekirdağ» انجام می‌دهد. فاصله این دو کارخانه از هم تقریباً ۱۰ کیلومتر است و اولين توليد پانل در کارخانه چرکزکوي در سال ۱۹۸۷ ميلادي با تأسيسات صفحات براده‌اي شروع شد. این شرکت به مرور زمان سرمايه‌گذاري‌هاي خود را افزایش داد و در سال ۲۰۰۴ میلادی توانست در راستای تمرکز بر فرايند توليدات نوين، دومین کارخانه خود را در شهرک صنعتي «ولي کوي» احداث نماید.

 

شرکت تورپان «Teverpan»
کارخانه ولی کوی

 

شرکت تورپان با توجه به تجارب سنتي خود در زمينه مصنوعات چوبي، سرمايه‌گذاري‌هاي موجود، استفاده از مدرن‌ترين و بهترين تجهيزات تکنولوژي، طرح پروژه‌هاي جديد سرمايه‌گذاري‌ در راستای اهداف آتي خود، توانسته جزو شرکت‌های موفق در صنعت چوب و فرآورده‌های آن شود. محصولات این شرکت شامل تولید ام دی اف (MDF)، ام دی اف با روکش ملامینه، ام دی اف روشن، ام دی اف ملامینه‌ی روشن، ام دی اف ملامینه‌ی برجسته، ام دی اف نقاشی شده، صفحات ام دی اف رنگی، پوست و قالب در از جنس ام دی اف و ام دی اف ملامینه است. تمام محصولات تولیدی این شرکت کالاهای با کیفیت و مرغوبی محسوب می‌شوند و بیشتر در بخش مبلمان و وسایل خانه با هدف دکوراسیون و تزئینات داخلی کارایی دارند.

 

شرکت تورپان «Teverpan»

 

ام دی اف های تورپان از تنوع رنگ و طرح بسیار بالایی برخورداراند و برای طراحان و مجریان حرفه‌ای دکوراسیون امکان خلق آثار متمایز و خلاقانه را به وجود می‌آورند. شایان ذکر است که مهندسان و طراحان شرکت تورپان در فواصل ۶ ماهه با بررسی طرح‌های پیشین و سلایق روز صنعت دکوراسیون و هنر معماری، اقدام به ارائه طرح‌های متنوع جدید می‌نمایند که این امر موجب ارتقاء سطح کیفی و تنوع محصولات آن‌ها می‌گردد.

شرکت تورپان «Teverpan»

 


نویسنده: اعظم داودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *