مرس چوب

مرس چوب، (مرس نام درخت کاج است در خطه شمال کشور) برندی نام آشنا در صنعت تولید ترموو به روش استانداردهای روز اروپا (آلمان و فنلاند) می باشد که با 10 سال سابقه فعالیت و تولید اکنون در خدمت شماست. این برند متعلق به کارخانه تولیدی شرکت آرمان چوبینه زاگرس (سهامی خاص) می باشد.

محصولات چوبی ترموری «Thermory»

  • 1399-12-25

شرکت تولیدی محصولات چوبی ترموری «Thermory» یکی از بزرگترین تولیدکنندگانِ ترمووود در جهان است که ۹۰ درصد محصولات تولیدی خود را به بیش از ۵۰ کشور صادر می‌کند. این شرکت استونی در سری رقابت‌های انتخابی کارآفرینان نمونه توسط «Enterprise Estonia» به‌عنوان بهترین صادرکننده سال ۲۰۱۸ معرفی شد. ترموری طیف گسترده‌ای از محصولات چوبی را برای مصارف داخلی و خارجی از جمله پارکت، کف چوبی، نمای چوبی ساختمان، آلاچیق، سونا و … تأمین می‌کند. این شرکت پیشرو با تلفیق دانش و تجربه ارزشمند خود توانسته در طول سال‌ها فعالیت در عرصه صنعت چوب، محصولات متنوع و با کیفیتی به بازار رقابتی ترموود عرضه کند.

 

محصولات چوبی ترموری «Thermory»

 

محصولات چوبی ترموری بسیار زیبا، بادوام، باکیفیت و سازگار با محیط زیست هستند. در هیچ یک از محصولات این شرکت دوستدار طبیعت از ماده شیمیایی و مضر استفاده نشده است و چوب خام این شرکت حتی از جنگل‌های بارانی در معرض خطر نابودی نیز تأمین نمی‌شود.

معرفی شرکت تری بی (۳B)

طیف گسترده محصولات ترموری در دو سطح ترمو «نیمه» و «کامل» قرار می‌گیرند و رنگ چوب ترمو شده از قهوه‌ای روشن تا نیمه تیره متفاوت است. از آن‌جا که فرآیند ترمو موجب افزایش ثبات چوب شده و زیبایی طبیعی ساختار چوب را دو چندان می‌کند، لذا چوب ترمو شده برای استفاده در نمای داخلی، کفپوش، پنل‌بندی، دکینگ چوبی، نمای چوب و پارکت چوبی بسیار مناسب است. چوب کامل ترمو شده نیز موجب ایجاد ثبات ابعادی و دوام بالا می‌شود، این کار طول عمر چوب را بسیار بالا می‌برد و استفاده از آن را به‌صرفه می‌کند. یکی از ویژگی‌های دیگر ترمووود این است که چوب ترمو شده به‌واسطه ثبات بالا در اتاق‌های مرطوب و کف دارای حرارت بسیار کارایی دارد.

 

محصولات چوبی ترموری «Thermory»

 

ترموری در صدد این است که حدود ۲۰۰۰ متر مکعب مواد خام را در طول هر ماه فرآوری کند. با توجه به این که ترموود نقایص چوب را به‌طور قابل توجهی پوشش می‌دهد لذا محصولات ترموری از مواد خام درجه یک تشکیل می‌شوند. ترموری در کنار ارتقاء کیفیت و دوام محصولات خود در تلاش است تا با نوآوری و خلاقیت کادر آموزش دیده خود تنوع محصولاتش را بالا ببرد، لذا واحد توسعه و تحقیقات آن همواره گونه‌های متنوع چوب را آزمایش می‌کند تا بهترین چوب را برای ترمو کردن انتخاب کنند. بخش بسیار زیادی از تولیدات ترمووود شرکت ترموری به فضای سونا اختصاص دارد. پروفیل‌های تولید شده ترموری برای استفاده در محوطه سونا تنوع بسیار گسترده‌ای دارند و فضای زیبا، شیک و گرمی را برای کاربران خود ایجاد می‌کنند.

 

محصولات چوبی ترموری «Thermory»

 


نويسنده اعظم داودي

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *