مرس چوب

مرس چوب، (مرس نام درخت کاج است در خطه شمال کشور) برندی نام آشنا در صنعت تولید ترموو به روش استانداردهای روز اروپا (آلمان و فنلاند) می باشد که با 10 سال سابقه فعالیت و تولید اکنون در خدمت شماست. این برند متعلق به کارخانه تولیدی شرکت آرمان چوبینه زاگرس (سهامی خاص) می باشد.

شرکت آلویک «Alvic» در سال ۱۹۶۵ فعالیت خود را در کشور اسپانیا آغاز کرد. این شرکت دارای ۳ خط تولید بزرگ با مساحت صد و پنجاه هزار متر مربع است و در کارخانه‌های خود ورق و متریال‌های مختلف برای دکوراسیون داخلی و مبلمان تولید می‌کند. شرکت آلویک با توجه به کیفیت بالای ورق‌های ام دی اف خود هم اکنون یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید این کالای پُرمصرف چوبی در جهان است.

 

 

شرکت آلویک (Alvic)
شرکت آلویک (Alvic)

 

 

بی‌تردید خلاقیت و نوآوری شرکت آلویک در ارائه محصولات جدید در سطح ملی و بین المللی را می‌توان یکی از مهم‌ترین مزایای رقابتی آن دانست؛ همین ویژگی موجب شده تا شرکت آلویک در فضای داغ و رقابتی عصر کنونی در زمره پیشگامان بازار MDF و تجهیزات دکوراسیون داخلی قرار گیرد. آلویک در سال گذشته توانست با تنوع و نوآوری قابل توجه خود بیش از چهل رنگ جدید به بازار صنعت چوب عرضه کند. شرکت آلویک در گذر زمان محصولات با کیفیت خود را در قالب بِرندهای مختلف وارد بازار جهانی کرده است. برخی از محصولات آلویک به شرح زیر است:

  • ورق ام دی اف براق و مقاوم در برابر رطوبت (آلویک سری لوکس «Luxe»)
  • ورق ام دی اف سوپر مات (آلویک سری زنیت «Zenit»)
  • ورق ام دی اف با بافت طبیعی (آلویک سری سینکرون «Syncron»)
  • ورق ام دی اف HPL لامینت  (TR-MAX)

 

شرکت آلویک (Alvic)

 

این برندها که با توجه به مشخصه‌های ممتازشان متمایز می‌گردند با علائم اختصاری؛ سری لوکس (X)، سری زنیت (Z)، سری سینکرون (Y) نشان داده می‌شوند.

 

شرکت آلویک (Alvic)

 

ورق‌های ام دی اف شرکت آلویک دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند، همین ویژگی‌ها موجب شده که بِرند این شرکت طرفداران زیادی در دنیا داشته باشد، این ویژگی‌ها عبارتند از: ۱) ورق‌های ملامین و پلی گلس شرکت آلویک به مرور زمان تغییر رنگ نمی‌دهند؛ لذا عمر این ورق‌ها بالا می‌باشد. ۲) این ورق‌ها در برابر خراش بسیار مقاوم هستند، به‌آسانی قابل شستشو می‌باشند، به‌گونه‌ای که مصرف‌کنندگان می‌توانند با یک اسکاچ اسفنجی سطوح این ورق‌ها را بدون ایجاد هر گونه خط و خراشی تمیز کنند. ۳) لبه‌های این ورق‌ها بدون درز می‌باشند، لذا آب به درون آن‌ها نفوذ نمی‌کند. ۴) درخشندگی و براقی این ورق‌ها بسیار زیبا و چشم‌نواز است. ۵) این ورق‌ها در برابر سایش بسیار مقاوم هستند. ۶) ورق‌های ام دی اف این شرکت دو رو هستند؛ به‌عبارتی روکش ملامینه دوطرفه دارند. این ویژگی موجب شده که هر دو طرف [پشت و روی] ام دی اف به صورت رنگی باشد. به طور کلی می‌توان گفت زیبایی، دوام بالا و تنوع رنگ از مهم‌ترین ویژگی‌های ام دی اف شرکت آلویک اسپانیا است.

 

شرکت آلویک (Alvic)

 

 


نویسنده: اعظم داودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *