مرس چوب

مرس چوب، (مرس نام درخت کاج است در خطه شمال کشور) برندی نام آشنا در صنعت تولید ترموو به روش استانداردهای روز اروپا (آلمان و فنلاند) می باشد که با 10 سال سابقه فعالیت و تولید اکنون در خدمت شماست. این برند متعلق به کارخانه تولیدی شرکت آرمان چوبینه زاگرس (سهامی خاص) می باشد.

پیش از این گفتیم صنايع مبتني بر جنگلداري نقش مهمی در اقتصاد کشورها دارند. این صنعت به طور سنتي يكي از صنايع صادراتي کشور پیشرفته اتريش محسوب مي‌شود. بر اساس آمار منتشر شده، سهم صنعت جنگلداري ۴ درصد و صنايع چوب و كاغذ ۲ درصد از توليد ناخالص داخلي اتريش است. در طول ۵۰ سال گذشته زمين‌هاي جنگلي در اتریش ۶۰۰۰ هكتار گسترش پيدا كرده و ۴۸ درصد از كل زمين‌ها را شامل مي‌شود. ذخاير چوب هم رشد سالانه قابل ملاحظه‌اي داشته است. فراواني ذخاير چوب، اين كشور را به يكي از بزرگترين كشورهاي ذخيره‌كننده چوب تبدیل كرده است. اتريش از نظر توليد چوب گرد بين سال‌هاي ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹ مقام ششم را در اروپا داشته است. از نظر سهم صنعت چوب از توليد ناخالص داخلي، واردات و صادرات هم اين كشور مقام هفتم را در اروپا به خود اختصاص داده است. همچنين از نظر شاخص صادرات و واردات ضايعات چوب جزء ۱۰ كشور برتر اروپايي بوده و از نظر شاخص ارزش صادرات توليدات مرتبط با جنگل در سال ۲۰۱۳ مقام پنجم اروپا را از آن خود نموده است.

جنگل‌های اتریش
جنگل‌های اتریش

در این راستا، شرکت ایگر «EGGER» به‌عنوان یک شرکت خانوادگی جهانی که در سال ۱۹۶۱ در منطقه تیرول کشور اتریش تأسیس شد، توانسته به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت چوب جایگاه اتریش را ارتقاء دهد.

برندها و تولیدکنندگان ورق‌های چوبی در جهان

 

کابینت شرکت ایگر EGGER

 

این شرکت محصولات پنلی مبتنی بر چوب مانند ورق نئوپان خام، ورق نئوپان ملامینه، ورق ام دی اف خام، ورق ام دی اف ۳ میل، ورق ام دی اف ملامینه، ورق لمینت فشرده (پارکت)، الوارهای ساختمانی و پروفیل‌های چوبی تولید می‌کند.

 

ام دی اف اتریشی

 

شرکت ایگر هم اکنون دارای ۱۹ کارخانه فعال در کشورهای اروپایی از جمله اتریش، آرژانتین، آلمان، فرانسه، لهستان، انگلستان، رومانی، روسیه و ترکیه است و بیش از ۲۵ دفتر فروش در سرتاسر جهان دارد.

 

دکور اتریشی

 

از ویژگی‌های اصلی ام دی اف‌های تولیدی شرکت ایگر می‌توان به خاصیت ضد خش، ضد باکتری و ضد اثر انگشت بودن آن‌ها اشاره کرد. زیبایی و تنوع رنگ‌های محصولات چوبی ایگر نیز چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. این شرکت با شعارهای پویایی، وفاداری، مسئولیت و اعتماد توانسته در حال حاضر به‌عنوان یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین برندهای تولیدکننده ام دی اف در جهان فعالیت کند.

 

دکوراسیون ایگر اتریش

 

ام دی اف شرکت ایگر اتریش در دو مدل براق و مات عرضه می‌شوند و به این ترتیب می‌توانند طیف وسیعی از سلایق طرفداران را برآورده کنند. شایان ذکر است که ام دی اف‌های ایگر اتریش نیز مانند ام دی اف‌های تولیدی شرکت‌های فینسا و آلویک اسپانیا مات و به‌صورت دو رو می‌باشند و در درب‌ها یا نماهای دو طرفه به یک شکل و طرح می‌باشند و در نوع براق آن نیز در طرفِ اصلی براق و در طرف داخل یا پشت کار به صورت مات می‌باشند.

برندها و تولیدکنندگان ورق‌های چوبی در جهان

آشپزخانه اتریشیآشپزخانه اتریشی

آشپزخانه اتریشی


نویسنده: اعظم داودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *