مرس چوب

مرس چوب، (مرس نام درخت کاج است در خطه شمال کشور) برندی نام آشنا در صنعت تولید ترموو به روش استانداردهای روز اروپا (آلمان و فنلاند) می باشد که با 10 سال سابقه فعالیت و تولید اکنون در خدمت شماست. این برند متعلق به کارخانه تولیدی شرکت آرمان چوبینه زاگرس (سهامی خاص) می باشد.

شرکت تری بی «۳B» یکی دیگر از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید محصولات و فرآورده‌های چوبی است که از سال ۱۹۴۵ فعالیت خود را در کشور ایتالیا آغاز کرد. این شرکت از ابتدای تأسیس در تلاش بود تا به مهمترین هدف خود یعنی توسعه و گسترش تکنولوژی‌های جدید در صنعت چوب دست پیدا کند.

شرکت تری بی «۳B» فن‌آوری پیچیده‌ترین مواد لمینیت را برای تولید پنل‌ها بر روی MDF و نئوپان با حداکثر اندازه ۱۲۰۰ * ۲۸۰۰ میلی‌متر و ضخامت ۱۸mm با استفاده از چسب PUR به کار می‌بندد. این پانل‌ها را می‌توان با مواد باکیفیت بالا در فرش‌های مختلف: براق، فوق براق، فوق مات، چوب گران، الگوهای انتزاعی، الگوهای با منبت کاری عمیق پوشش داد. محصولات شرکت تری بی «۳B» شامل: تولید ورق های‌گلاس فوق براق ۳B با لایه غیر  PVC(بیش از ۹۰% براقیت)، ورق های‌گلاس آینه‌ای با روکش PET، ورق ام دی اف فوق مات (براقیت ۵%)، ورق ام دی اف فوق برجسته و طرحدار، ورق ام دی اف متالیک، ورق با روکش طرح چرم، ورق ام دی اف با روکش چوب، کاغذهای طرح چوب، صفحات و درب‌های همراه با پرینت دیجیتالِ انواع تصاویر برند ۳B و … است.

 

شرکت تری بی (3B)

 

ویژگی روکش برق و مات شرکت تری بی «۳B» به این صورت است که روکش فوق براق (بیش از ۹۰% براقیت) و روکش فوق مات (براقیت ۵%)، با لایه پلاستیکی غیر PVC با ایجاد سطحی خاص برای افزایش مقاومت در برابر خراشیدگی (دارای رتبه ۵ در آزمایش Martindale) و مقاوم در برابر مواد شیمیایی (دارای رتبه ۱ درD DIN 68861) است. استاندارد D1 مخصوص کشور آلمان است و برای تولید ام دی اف (MDF) یا ورق‌های فیبر استفاده می‌شود و فقط به تولیداتی تعلق می‌گیرد که تائیدیه‌های لازم جهت استفاده در آشپزخانه، اتاق خواب، حمام و یا اتاق‌های پذیرایی را دریافت نموده باشند.

 

شرکت تری بی (3B)

محصولات چوبی ترموری «Thermory»

 

بنابراین می‌توان ویژگی‌های خاص ورق‌های تری بی «۳B» را در داشتن خاصیت ضد خش بودن کامل ام دی اف، مقاومت در برابر نور آفتاب، سطح یکنواخت و صیقلی، ابعاد مناسب آن (۱۲۰ سانتیمتر عرض و ۲۸۰ سانتیمتر طول و ضخامت ۱۸ میلیمتر)، عدم دیدن سطوح به صورت پوست پرتغالی و مقاومت شیمیایی بالا در برابر مواد سیال، ضدعفونی‌کننده‌ها و لکه‌ها دانست. قابلیت تولید رنگ‎هایی که همواره ثابت باشند نیز در روکش ورق‌های تری بی «۳B» موجب شده تا گواهینامه TUV Rheinland EN 15187 به محصولات آن تعلق گیرد، این ویژگی موجب دوام و مقاومت بسیار بالای محصول در برابر نور است.

شرکت تری بی (3B)

 


نویسنده: اعظم داودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *