مرس چوب

مرس چوب، (مرس نام درخت کاج است در خطه شمال کشور) برندی نام آشنا در صنعت تولید ترموو به روش استانداردهای روز اروپا (آلمان و فنلاند) می باشد که با 10 سال سابقه فعالیت و تولید اکنون در خدمت شماست. این برند متعلق به کارخانه تولیدی شرکت آرمان چوبینه زاگرس (سهامی خاص) می باشد.

شرکت ییلدیز انتگره (Yıldız Entegre)

  • 1399-11-23

شرکت ییلدیز انتگره (Yıldız Entegre) یکی دیگر از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده اوراق فشرده چوبی در جهان است. این شرکت از سال ۱۸۹۰ میلادی فعالیت خود را در کشور ترکیه آغاز کرد. ییلدیز انتگره نه تنها در ترکیه بلکه فعالیت‌های خود را در خارج از کشور نیز گسترش داد. این شرکت دارای کارخانه MDF در رومانی و کارخانه تخته خرده چوب در اسلوونی می‌باشد. با احتساب فعالیت‌های تولیدی بین المللی، کل ظرفیت تولید MDF و تخته خرده چوب شرکت‌های ترکیه‌ای ۱۶ میلیون متر مکعب در سال می‌باشد. اوراق فشرده چوبی در ترکیه عمدتاً در بخش مبلمان ۷۵%، در کاربردهای دکوراسیون ۱۳% و در ساختمان ۱۲% مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

شرکت ییلدیز انتگره (Yıldız Entegre)

 

این برند با ارائه‌ی طرح‌های متنوع توانسته است در طول سال‌ها فعالیت در عرصه چوب، طیف وسیعی از سلیقه‌ی مشتریان خود را پوشش دهد. علاوه بر این تمرکز بر محیط زیست نیز یکی دیگر از ویژگی‌های بِرند ییلدیز انتگره است. از جمله تولیدات شرکت ییلدیز می‌توان به ورق ام دی اف خام، ورق MDF ملامینه، ورق نئوپان خام، ورق نئوپان ملامینه، پارکت لمینت، ورق‌های نقاشی شده، درب‌های ام دی اف، روکش‌های ورق، چسب و کاغذ اشاره کرد.

 

شرکت ییلدیز انتگره (Yıldız Entegre) شرکت ییلدیز انتگره (Yıldız Entegre) شرکت ییلدیز انتگره (Yıldız Entegre)

 

شرکت ییلدیز انتگره با تکنولوژی پیشرفته و منحصر به فرد ساخته شده و با استانداردهای کیفی اروپا سازگار است. محدوده رنگ ام دی اف یلدیز اینتگره شامل رنگ‌های ساده و همچنین متالیک می‌باشد. ام دی اف یلدیز اینتگره ضد خش و یک رو است و روی ورق با سلفون پوشانده شده و پشت ورق ظاهری سفید و از جنس ملامین و کاغذ دارد. ویژگی ضدخش ورق‌های ام دی اف این شرکت به‌گونه‌ای است که با ضربه‌های کوچک خش‌دار نمی‌شود.

روکش PVC ام دی اف تولید شرکت ییلدیز به‌سادگی از بین نمی‌رود و به دلیل سطح صاف و صیقلی که دارد، جای هیچ خط و خشی بر روی آن باقی نمی‌ماند. پنل‌های این شرکت ترکیب‌های آرام و بی‌نظیری برای آشپزخانه، حمام، خانه، دفتر و دیگر پروژه‌های دکوراسیون ایجاد می‌کنند. ام دی اف ییلدیز به دلیل ساختار بی نقص و عیب روکش و چگالی مناسب فیبر خود، برای طراحی‌های مکان مورد نظر کاربران محصولی فوق العاده می‌باشد. با توجه به اینکه ورق تولیدی یلدیز ترکیه از زیبایی خاصی برخوردار هستند با ترکیب این رنگ‌ها می‌توان از زیبایی و تنوع چشم‌نوازتری در طرح‌های اجرایی برخوردار شد.

از مزیت‌های ام دی اف یلدیز اینتگره، زیبایی و تنوع رنگ و طرح است. به دلیل اینکه رنگ و طرح‌های مورد نظر ابتدا بر روی لایه‌های گلاس ییلدیز چسبانده و سپس روکش PVC بر روی آن قرار می‌گیرد، دست تولیدکنندگان برای انتخاب طرح و رنگ‌های بیشتر باز می‌شود. روکش شفاف و شیشه مانند PVC بر روی ام دی اف های‌گلاس این بِرند، طرح و رنگ را با همان زیبایی اولیه نمایان می‌کند. این روکش فاقد هر گونه مواد شیمیایی است و هیچ آسیب و عارضه‌ای به دنبال ندارد. همچنین این نوع ورق‌ها به دلیل تراکم بالا، از مقاومت زیادی برخورداراند. تراکم بالای مواد تشکیل‌دهنده این نوع ام دی اف متضمن کیفیت آن است.


نویسنده: اعظم داودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *