مرس چوب

مرس چوب، (مرس نام درخت کاج است در خطه شمال کشور) برندی نام آشنا در صنعت تولید ترموو به روش استانداردهای روز اروپا (آلمان و فنلاند) می باشد که با 10 سال سابقه فعالیت و تولید اکنون در خدمت شماست. این برند متعلق به کارخانه تولیدی شرکت آرمان چوبینه زاگرس (سهامی خاص) می باشد.

معرفی نشریات معماری و دکوراسیون داخلی در جهان (۱)

  • 1399-12-26

با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند با معماری و دکوراسیون داخلی بناها و خانه‌های سایر کشورها نیز آشنا شوند و با گرفتن ایده از آن‌ها منازل خود را طراحی یا تزئین کنند. در این راستا، مجلات و نشریات زیادی در زمینه معماری داخلی وجود دارند که به بالا بردن آگاهی و دانش افراد در زمینه طراحی داخلی کمک می‌کنند. این نشریات به‌صورت آنلاین و روزانه و یا چاپی و دوره‌ای، اطلاعات خود را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند. در زیر می‌توانید با فهرست معتبری از مجلات معماری و دکوراسیون داخلی آشنا شوید: نشریات معماری و دکوراسیون داخلی در جهان

۱) مجله «Architectural Digest»

مجله‌ی آمریکایی «آرشیتکت دایجست» در سال ۱۹۲۰ تأسیس شد و به‌طور تخصصی به معماری منظر (landscaping) و طراحی داخلی (Interior design) می‌پردازد. این مجله به صورت ماهنامه چاپ می‌شود و در آن می‌توانید با فضای داخلی و بیرونی خانه‌های افراد مشهور (از جمله هنرمندان)، مکان‌های معروف یا عجیب و غریب جهان با سبک معماری خاص آشنا شوید. این مجله‌ی معتبر بین‌المللی به‌صورت آنلاین نیز در دسترس است و سالانه فهرستی از ۱۰۰ طراح و معمار تأثیرگذار (AD100) در دکوراسیون داخلی جهان را معرفی و منتشر می‌کند.

 

معرفی نشریات معماری و دکوراسیون داخلی در جهان
Architectural Digest

معرفی نشریات معماری و دکوراسیون داخلی در جهان (۲)

 

۲) مجله «House Beautiful»

نشریه‌ی «خانه‌ی زیبا» برای اولین بار در سال ۱۸۹۶ در آمریکا تأسیس شد و از سال ۱۹۳۴ توسط شرکت هرست (Hearst) به صورت ماهانه منتشر می‌شود. این نشریه به‌طور تخصصی در موضوع معماری و طراحی داخلی فعالیت می‌کند و ایده‌های عملی جدیدی در زمینه دکوراسیون داخلی و تزئین منزل به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. مجله‌ی خانه‌ی زیبا با داشتن اطلاعات خوب و مفید در حوزه نوسازی و بازسازی داخلی ساختمان، همواره به معرفی نمونه‌های برتر طراحی اتاق خواب، نشیمن، پذیرایی، آشپزخانه و سرویس بهداشتی در جهان می‌پردازد.

 

معرفی نشریات معماری و دکوراسیون داخلی در جهان
House Beautiful

 

۳) مجله «Veranda» نشریات معماری و دکوراسیون داخلی در جهان

مجله‌ی آمریکایی سبک زندگی وراندا در سال ۱۹۸۷ توسط لیزا نیوسام «Lisa Newsom» و چارلز راس «Charles Ross» تأسیس شد. این نشریه پرتیراژ در زمینه معماری، طراحی داخلی، دکوراسیون، مد و زیبایی فعالیت می‌کند و ایده‌های خوبی برای سرگرمی، گردش لاکچری و تزئین وسایل خانه ارائه می‌دهد.

 

معرفی نشریات معماری و دکوراسیون داخلی در جهان
Veranda

 

۴) مجله «Traditional Home»

مجله‌ی پرفروش «خانه سنتی» در سال ۱۹۸۹ توسط شرکت رسانه‌ای مردیت «Meredith» در آمریکا تأسیس شد. این مجله شیک با ارائه اطلاعات مربوط به فضای داخلی کلاسیک، معماری، هنر و عتیقه‌جات توانسته لذت زندگی مدرن را با خوانندگان خوش سلیقه خود به اشتراک بگذارد. نشریه‌ی «خانه سنتی» برای ۹ سال متوالی عنوان پرفروش‌ترین مجله را در دکه‌های روزنامه‌فروشی یدک می‌کشید. این مجله با ارائه نمونه‌های زیبا در زمینه مبلمان و اکسسوری‌های لوکس و مجلل به خوانندگان خود ایده‌های کاربردی برای طراحی خانه به سبک سنتی و مدرن ارائه می‌دهد.

معرفی نشریات معماری و دکوراسیون داخلی در جهان
Traditional Home

نشریات معماری و دکوراسیون داخلی در جهان


نویسنده: اعظم داودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *