مرس چوب

مرس چوب، (مرس نام درخت کاج است در خطه شمال کشور) برندی نام آشنا در صنعت تولید ترموو به روش استانداردهای روز اروپا (آلمان و فنلاند) می باشد که با 10 سال سابقه فعالیت و تولید اکنون در خدمت شماست. این برند متعلق به کارخانه تولیدی شرکت آرمان چوبینه زاگرس (سهامی خاص) می باشد.

شرکت وایرهاوزر «Weyerhaeuser»

  • 1399-11-22

هر چند جنگل‌های کانادا مساحت بسیار بیشتری دارند، اما جنگل‌های آمریکا در محیط‌های قابل دسترس‌تری هستند. به‌طوری‌که با وجود افزایش بهره‌برداری از جنگل‌ها در سراسر جهان، آمریکای شمالی همچنان بر صنعت چوب تسلط دارد. شرکت وایرهاوزر

همان‌طور که پیش از این گفتیم آمریکا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان چوب در جهان می‌باشد. در این راستا، سومین شرکت تولیدکننده برتر چوب در جهان، شرکت وایرهاوزر «Weyerhaeuser» آمریکا می‌باشد. این شرکت سالانه ۶.۴۴۹.۰۰۰ مترمکعب چوب تولید می‌نماید.

 

شرکت وایرهاوزر «Weyerhaeuser»

 

این شرکت بیش از ۱۰۰ سال پیش با ۹۰۰۰۰۰ جریب زمین جنگلی (جنگل مملؤ از چوب الواری)، با سه کارمند در دفتر کوچکی در تاکوما، واشنگتن آغاز به کار کرد. این شرکت در سال ۱۹۰۰ توسط فردریک وایرهاوزر (Frederick Weyerhaeuser) تأسیس شد و امروزه به یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید محصولات پایدار صنایع جنگلی در جهان تبدیل شده است.

معرفی تولیدکنندگان برتر چوب در جهان

 

شرکت وایرهاوزر «Weyerhaeuser»

 

در ژانویه ۱۹۰۰، فردریک وایرهاوزر و ۱۵ شریک تجاری پا را فراتر از عرصه خیال گذاشتند و دوره جدیدی از تاریخ صنعت چوب و تخته الواری را رقم زدند. آن‌ها در بزرگترین معامله خصوصی زمین در تاریخ آمریکا تا آن زمان، ۹۰۰۰۰۰ جریب زمین جنگلی ایالت واشنگتن را از راه آهن منطقه شمال اقیانوس آرام خریداری کردند و کم کم فعالیت خود را گسترش دادند.

 

شرکت وایرهاوزر «Weyerhaeuser»

 

اساس و بنیان این شرکت بر پایه‌ی پیشینه غنی از تخصص، نوآوری و ارزش‌های راسخ بنا شده است و معتقد به حفظ ارزش‌ها و منابع طبیعی برای آیندگان است.

از آنجا که تخته چوبی یکی از پرمصرف‌ترین متریال مورد استفاده در صنایع چوبی است، لذا شرکت وایرهاوزر در زمینه تولید تخته یا ورق‌های رشته‌ای OSB، تخته سه لا و MDF فعالیت می‌کند. شرکت وایرهاوزر برای تولید تخته‌های OSB معمولاً از چوب درختان صنوبر و کاج استفاده می‌کند. زیرا چوب این درختان نسبت به سایر درختان هم نوع خود ارزان‌تر است و خاصیت فیزیکی آن چسب‌پذیری بهتری دارند.

 

شرکت وایرهاوزر «Weyerhaeuser»

 

دکوراسیون جذاب شرکت چوب وایرهاوزر «Weyerhaeuser»

شرکت وایرهاوزر «Weyerhaeuser» که یکی از بزرگترین صاحبان خصوصی در زمینه جنگلداری و تولید چوب می‌باشد دارای نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی بسیار زیبایی است. شرکت وایرهاوزر «Weyerhaeuser» در سال ۲۰۱۶ تصمیم به تغییر معماری داخلی دفتر اداری خود گرفت و بدین منظور طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی خود را به شرکت «Mithun» سپرد.

 

شرکت وایرهاوزر «Weyerhaeuser»

شرکت وایرهاوزر «Weyerhaeuser» 

 

تیم طراحی در دیزاین دکوراسیون جدید فضای اداری شرکت وایرهاوزر «Weyerhaeuser» از ترکیبی پویا شامل فضاهای کاری باز، کافه‌های چندمنظوره و اتاق‌های متناسب با فعالیت گروهی با هدف افزایش همکاری و تعامل در کل دفتر اداری استفاده نمودند و از چوب به عنوان متریال پایه جهت معرفی حیطه فعالیت این مجموعه در سقف و بخش‌های مختلف بهره بردند. در زیر می‌توانید تصاویر زیبای دکوراسیون فضای اداری این شرکت را مشاهده کنید.

 


نویسنده: اعظم داودی

                                                                                                                                        

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *