مرس چوب

مرس چوب، (مرس نام درخت کاج است در خطه شمال کشور) برندی نام آشنا در صنعت تولید ترموو به روش استانداردهای روز اروپا (آلمان و فنلاند) می باشد که با 10 سال سابقه فعالیت و تولید اکنون در خدمت شماست. این برند متعلق به کارخانه تولیدی شرکت آرمان چوبینه زاگرس (سهامی خاص) می باشد.

شرکت کاستامونو انتگره (Kastamonu Entegre)

  • 1399-11-24

شرکت کاستامونو انتگره (Kastamonu Entegre) یکی از شرکت‌های تولیدکننده اوراق فشرده چوبی در ترکیه است که در فهرست بازیگران اصلی این صنعت در جهان قرار دارد. کاستامونو انتگره نه تنها در ترکیه از تولیدکنندگان بزرگ اوراق فشرده چوبی است، بلکه فعالیت‌های خود را در خارج از کشور نیز گسترش داده است. این شرکت در سال ۱۹۶۹ در کاستامونو ترکیه با تولید نئوپان شروع به کار کرد و اصول کارش را بر اساس تطبیق با محیط‌زیست بنا نهاد. این شرکت یکی از دو شرکت چندملیتی «حیات هولدینگ (Hayat Holding)» در ترکیه می‌باشد که به‌صورت یک مارکت جهانی وارد بازار شده و می‌کوشد تا انتظارات سهامداران خود را در بالاترین سطح مرغوبیت کالا، نوآوری، اعتماد و تولید محصولات دوستدار محیط زیست برآورده سازد. کاستامونو در سال ۲۰۱۵ با کارکرد سالانه معادل یک میلیارد یورو در میان شرکت‌های این بخش توانست در ترکیه رتبه اول، در کشورهای اروپایی رتبه چهارم و در کل جهان رتبه هفتم را کسب کند.

 

شرکت کاستامونو انتگره  (Kastamonu Entegre)

 

شرکت کاستامونو انتگره در ۶ منطقه داخلی کشور ترکیه شامل کاستامونو، گبزه، بالیکسیر، سامسون، تارسوس و آدانا کالا تولید می‌کند. این شرکت در مجموع در ۶ کشور ازجمله: ترکیه، رومانی، بلغارستان، بوسنی و هرزگوین، روسیه و ایتالیا و مجموعاً با ۱۳ کارخانه مشغول به ارائه تولیدات خود می‌باشد. فعالیت شرکت در حوزه تولید مبلمان، دکوراسیون و ملزومات ساختمانی، مواد اولیه مربوط به نئوپان، MDF، پارکت، پنل‌های براق، صفحات خام و روکش ملامین، کفپوش لمینت، صفحه روی کابینت و پنل‌های در و کلیه مواد زیر مجموعه مربوط به این تولیدات می‌باشد. شرکت کاستامونو سالانه ۷۰ میلیون متر مربع کفپوش لمینت و ۱۹۵۰۰۰۰۰ عدد پانل در تولید می‌کند، ۵۰۰۰۰۰۰ متر مکعب تولید MDF و نئوپان دارد. این شرکت رتبه اول صادرات در بخش خود و رتبه ۴۶ در میان ۵۰۰ شرکت صنعتی و ۳۰ درصد از سهم بازار کشور ترکیه را از آن خود کرده است. طبق رده‌بندی اتاق صنایع استانبول، امروزه نزدیک به ۶۳۰۰ پرسنل در این شرکت فعالیت دارند. کاستامونو با تکیه بر قدرت تولید، دانش و تجربه خود توانسته به بیش از ۱۰۰ کشور از آمریکای مرکزی تا هندوستان صادرات داشته باشد. این شرکت دارای گواهینامه‌های کیفیت و سیستم‌های مورد نیاز عرضه در بین الملل است.

 

شرکت کاستامونو انتگره  (Kastamonu Entegre)

 

معرفی برترین تولیدکنندگان چوب در جهان

 

شرکت کاستامونو با حساسیت نسبت به محیط زیست و رقابت با برندهای مهم و توجه نسبت به فعالیت‌های ARGE با اطمینان خاطر ادعا می‌کند که مواد خام تولیدی با کیفیت بالا و ۱۰۰% قابل اعتماد برای مصرف کننده و محیط زیست تولید می‌کند. این شرکت همچنین با توجه به حس مسئولیت شدید نسبت به محیط زیست و جامعه، در پروژه ENAT یکی از دو شرکت بزرگ می‌باشد.

 

شرکت کاستامونو انتگره  (Kastamonu Entegre)

 

شرکت کاستامونو انتگره در روسیه MDF و در بلغارستان و رومانی تخته خرده چوب تولید می‌کند و پس از مالکیت دارایی‌های «Gruppo Trombini» در سال ۲۰۱۷، تولید تخته خرده چوب در ایتالیا را آغاز کرد. کاستامونو انتگره با تولید سالیانه بیش از دو میلیون مترمکعب محصولات چوبی، از نظر حجم تولید و کیفیت بی رقیب بوده و در مقام اول جهان قرار گرفته است. این شرکت در کارخانه روسیه، لمینت پارکت فلورپن (floor pan) و MDF خام با دانسیته بالا تولید می‌کند. لمینت پارکت فلورپن از جمله مرغوبترین لمینت پارکت‌های جهان از لحاظ کیفیت، رنگ‌بندی، دوام، خدمات پشتیبانی (گارانتی) و فروش جهانی می‌باشد. ضخامت MDF تولیدی این شرکت عمدتاً ۱۶میل و ۱۸میل و ام دی اف ملامینه نیز در سایز بزرگ ۳۶۶*۱۸۳ و ۲۸۰*۱۲۲ تولید می‌شود. شرکت کاستامونو در زمینه تولید اچ دی اف HDF نیز توانایی خود را با تولید لمینت با چند برند به رخ رقبای خود کشیده است.

 

شرکت کاستامونو انتگره  (Kastamonu Entegre)

 


نویسنده: اعظم داودی 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *