مرس چوب

مرس چوب، (مرس نام درخت کاج است در خطه شمال کشور) برندی نام آشنا در صنعت تولید ترموو به روش استانداردهای روز اروپا (آلمان و فنلاند) می باشد که با 10 سال سابقه فعالیت و تولید اکنون در خدمت شماست. این برند متعلق به کارخانه تولیدی شرکت آرمان چوبینه زاگرس (سهامی خاص) می باشد.

مهم‌ترین برندهای تولید ترمو وود در جهان

  • 1400-12-17

امروزه ترمو‌ وود به طور گسترده‌ای در طراحی فضای داخلی و خارجی ساختمان، ساخت مصنوعاتی مانند صندلی و میز مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترمو چوب به عنوان جایگزینی قدرتمند برای چوب طبیعی در نظر گرفته می‌شود که با استفاده از فرآیند اصلاح حرارتی کاملا طبیعی و بدون استفاده از مواد شیمیایی، فرآوری می‌شود. به طور کلی انسان از گذشته اشتیاق بسیاری به استفاده از چوب طبیعی‌ در ساخت ساختمان داشته‌ است. از طرفی فرآیند اصلاح حرارتی چوب با اصلاح ساختار چوب، زیبایی و عملکرد آن را ارتقاء داده است. این موضوع ترمو وود را به یک انتخاب هوشمندانه برای استفاده در پروژه‌ها به ویژه پروژه‌های ساختمانی تبدیل نموده است. ترمو وود که به عنوان چوب اصلاح شده حرارتی نیز شناخته می شود، در سراسر دنیا به طور گسترده در حال استفاده است. مواردی نظیر ساخت مصنوعات چوبی با دوام، ساخت کف پوش و پوشش دیوار، بخشی از مهم‌ترین کاربردهای ترمو را تشکیل می‌دهد. اما مهم‍‌ترین برندهای فعال در حوزه تولید و فرآوری چوب ترمو کدام اند؟ در ایران محصولات ترموی با کیفیت را از کجا خریداری نماییم؟ در این مقاله، سعی شده است اطلاعاتی در خصوص بهترین و مهم‌ترین برندهای تولید ترمو وود در جهان به شما ارائه شود. همراه ما باشید.

ویژگی‌های ترمو وود

ویژگی‌های متمایزکننده برندهای ترمو وود

همان‌طور که می‌دانید ترمو وود از اصلاح حرارتی چوب طبیعی بدست می‌آید. در حقیقت طی فرآیند اصلاح حرارتی (Thermo) با حذف نقاط ضعف ساختاری چوب، چوب طبیعی با استفاده از یک عملیات گرمایشی کاملا طبیعی به نوعی درمان شده و تغییرات بسیار چشمگیری در بازدهی آن اتفاق می‌افتد.

محصول چوبی به دست آمده با حداقل جذب رطوبت، بسیار پایدارتر و با دوام بیشتر است. همچنین فرآیند گرمایشی باعث جلوگیری از آسیب‌های وجود حشرات و قارچ‌ها به چوب خواهد شد. در ضمن با محتوای آب کمتر، ترمووود بسیار سبک وزن تر از چوب معمولی است و این موضوع این نوع چوب را برای طیف وسیعی از کاربردها مناسب می‌نماید.

بهتر است قبل از بررسی لیست برترین برندهای ترمو وود در جهان، به این سوال پاسخ داده شود که وجود کدام ویژگی‌ها محصولات ترمو وود یک برند را از دیگر برندها متمایز می‌کند؟ به طور کلی ویژگی‌های متمایزکننده برندهای ترمو به شرح زیر است:

۱ . استفاده از چوب طبیعی مرغوب

۲ . کیفیت چوب اره شده

۳ . کیفیت گره‌ها

۴ .  حداقل نیاز برای مواد خام

۵ . متد و کیفیت فرآوری

۶ .  عدم استفاده از مواد شیمیایی

۷ . قیمت مناسب

۸ . خدمات پس از فروش مناسب

۹ . تضمین کیفیت و بیمه

۱۰ . قابلیت سفارشی سازی

۵ برند برتر تولید ترمو وود در جهان

در حال حاضر برندهای بسیاری در سرتاسر دنیا در زمینه تولید ترمو وود فعالیت دارند. شرکت‌هایی که محصولات خود را به سرتاسر جهان ارسال می‌کنند. در این قسمت از مقاله قصد داریم شما را با بزرگترین و معروف‌ترین برندهای ترمو چوب در جهان آشنا کنیم. همراه ما باشید.

Lunawood

۱ . Lunawood، فنلاندی پر قدرت

 کشور فنلاند به عنوان خواستگاه ترمو وود جهان شناخته می‌شود. Lunawood  یکی از بهترین برندهای تولید این نوع چوب در فنلاند و جهان است. برند Lunawood با استفاده از مرغوب‌ترین الوار چوب‌های جنگل‌های اسکاندیناوی، ترمو وودی بسیار با کیفیت را به جهان ارائه می‌دهد. جنگل‌هایی تجدیدپذیر که نزدیک به ۸۰ سال در آب و هوای خشن آن منطقه رشد کرده و تقویت شده است. این منبع عظیم بهترین چوب طبیعی را به عنوان مواد خام در اختیار لوناچوب قرار می دهد. محصولات لوناوود با کیفیت منحصر به فرد خود در کاربری‌های متنوع قابل استفاده‌‌اند. در واقع Lunawood بیشتر به دلیل ثبات ابعادی، دوام و فرآوری طبیعی و پایدار به عنوان یکی از بهترین برندهای تولید چوب اصلاح حرارتی جهان شناخته شده است.

Thermory

۲ . Thermory، تاثیری ماندگار بر جای می‌گذارد

محصولات برند Thermory تنها با استفاده از گرما و بخار تولید می‌شوند. در واقع در طول فناوری منحصربه‌فرد Thermory چوب‌ها با دقت انتخاب می‌شوند. این برند از جنگل‌های مدیریت شده پایدار استفاده می‌کند. این توجه در انتخاب بهترین چوب طبیعی، محصولات این برند را به طیفی از محصولات الهام‌بخش و بدون مواد شیمیایی تبدیل می‌کند. ترمو وودهای  Thermory قابلیت استفاده در محیط داخلی و خارجی ساختمان‌ها در سرتاسر جهان را دارد.

۳ . Gwood، الهام از طبیعت

Gwood  با الهام از طبیعت، با استفاده از فرآیندهای طبیعی، ساختار چوب را بهبود می‌بخشد. محصولات این برند در حال حاضر جزو پرفروش‌ترین برندهای موجود در بازار جهانی است. Gwood   با استفاده از یک فرآیند حرارتی که مطابق با استانداردهای انجمن بین‌المللی ترمووود است، انواع محصولات کف پوش و دیوارپوش را تولید می‌کند. تاسیسات تولیدی این برند در ساکاریا، منطقه صنعتی ترکیه در زمینی به مساحت ۲ ۱/۲ هکتار با تقریبا ۴۰۰۰۰۰ فوت مکعب ظرفیت تولید می‌شود.

محصولات Gwood   با استفاده از تکنولوژی و زیرساخت‌های مدرن‌، مطابق با دستورالعمل‌های تولید در استانداردهای اروپایی CEN/TS 15679 تولید می‌شوند. این موضوع موجب شده است محصولات جی وود بالاترین استانداردهای کیفیت و دوام را داشته باشند. هدف جی وود ارائه بهترین خدمات ممکن به مشتریان است.

۴. LDC Wood، کیفیت افتخار است

یکی دیگر از معتبرترین برندهای این حوزه برند LDC Wood است. به عنوان اولین تولید کننده رسمی ThermoWood® در بلژیک، LDCwood  قصد دارد تا چوب اصلاح حرارتی شده‌ی با کیفیت بالا را به بازار ارائه کند. این برند چوب درخت کاج، ayous و fraké را به صورت حرارتی اصلاح و به ترمو وود تبدیل می‌نماید. این برند در نتیجه همکاری دو برند Lemahieu و Decolvenaere به وجود آمده است. هم اکنون محصولات LDCwood نه تنها در بلژیک بلکه در دیگر کشورهای دنیا به ویژه کشورهای حوزه اروپا به فروش می‌رسد.

۵ .Thermoarena ، کیفیت افتخار است

ترمو آرنا  نیز یکی دیگر از شرکت‌های بزرگ حوزه تولید محصولات چوبی به ویژه ترمو وود است که از سال ۲۰۰۰ فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت به واسطه تولیدات با کیفیت خود به سرعت رشد و به یکی از تولیدکنندگان پیشرو محصولات ترمو ویژه بریتانیا تبدیل شد. در حال حاضر ترمو آرنا یکی از معتبرترین کارخانه‌جات چوب اصلاح حرارتی شده در جهان شناخته می‌شود. ترمو آرنا در سال بیش از ۲۸۰۰۰ متر مکعب چوب اصلاح شده حرارتی تولید و بیش از ۹۰ درصد از تولید خود را به بیش از ۳۰ کشور در سراسر جهان صادر می کند.

 مرس وود merswood

ترمو وود با کیفیت را از کجا خریداری کنیم؟

با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد ترمو وود و کاربردهای گسترده این محصول، در حال حاضر شرکت‌‌های خوبی در ایران در این زمینه فعالیت دارند. یکی از شرکت‌های موفق در زمینه تولید محصولات ترو چوب، شرکت رادیس فراز سانا (سهامی خاص) است که محصولات خود را تحت برند مرس چوب به بازار عرضه می نماید.

برند مرس چوب با وجود نمایندگی‌های فعال در برخی شهرها و قابلیت ارسال محصول به تمامی مناطق کشور، پاسخگوی نیازهای هموطنان گرامی در سرتاسر ایران خواهد بود. مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات برند مرس چوب را می‌توان در قالب موارد زیر بیان کرد:

۱ . کیفیت بالا

۲ . تنوع کلاس کیفی

۳ . تنوع ابعاد، رنگ و طرح

۴ . بیمه نامه ۵ ساله بیمه ایران

۵ . قابلیت خرید تلفنی و سفارش از طریق وب سایت

هدف ما در مرس چوب ارائه محصولی با کیفیت به هموطنان گرامی در سراسر کشور است. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول می‌توانید با مرس چوب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *