مرس چوب

مرس چوب، (مرس نام درخت کاج است در خطه شمال کشور) برندی نام آشنا در صنعت تولید ترموو به روش استانداردهای روز اروپا (آلمان و فنلاند) می باشد که با 10 سال سابقه فعالیت و تولید اکنون در خدمت شماست. این برند متعلق به کارخانه تولیدی شرکت آرمان چوبینه زاگرس (سهامی خاص) می باشد.

کاربرد ترموود در فضای باز

  • 1399-04-11

انواع ترموود بر اساس کاربرد و فضاهای مورد استفاده

متریال های مورد استفاده در فضای باز به علت ارتباط مستقیم با نور خورشید و عوامل جوی همیشه با حساسیت خاصی توسط سازندگان ساختمان انتخاب می شود.استاندارد ترموود بر اساس تورم و انقباض چوب به علت رطوبت، تغییر رنگ و دوام بیولوژیکی به عنوان اجزای کلیدی به دست آمده از پردازش چوب فرآوری شده با حرارت تاکید شده است.

کاربرد ترموود

 

انتخاب ترمووود به علت تجدید پذیری، کارآمدی، مقاومت در برابر نور، مقاومت در برابر سایش و پوسیدگی، مقاومت در برابر انبساط و انقباض، دوام بالا، ارتقاع ظاهر بیرونی و درونی، دارای سایز بندی جهت سهولت در اجرا و انعطاف در فرم دهی و طراحی های خاص، مقاومت در برابر حمله حشرات و قارچ، قابلیت جا به جایی، حس گرمی، انرژی مثبت ناشی از طبیعی بودن متریال، مناسب برای فضاهای باز می باشد. از جمله :

دکینگ چوبی، نمای چوب، مبلمان بیرونی، در و پنجره، نازک کاری در و پنجره، آلاچیق، پرگولا، سایه بان، روف گاردن، استخر، آبنما، تابلو های مراکز تجاری و …..

لازم به ذکر است که ترموود به علت نداشتن صمغ انتخاب مناسب و ایده آل برای مکان های گرم و مرطوب مانند استخر و سونا  است.

کاربرد ترمووود در فضای باز

 

 

3 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *