مرس چوب

مرس چوب، (مرس نام درخت کاج است در خطه شمال کشور) برندی نام آشنا در صنعت تولید ترموو به روش استانداردهای روز اروپا (آلمان و فنلاند) می باشد که با 10 سال سابقه فعالیت و تولید اکنون در خدمت شماست. این برند متعلق به کارخانه تولیدی شرکت آرمان چوبینه زاگرس (سهامی خاص) می باشد.

شرکت ای جی تی «AGT» با هدف تهیه و گسترش فرآورده‌های پیشرفته چوب با جدیدترین فن‌آوری، فعالیت خود را از سال ۱۹۸۴ در آنتالیا آغاز کرد و در سال ۱۹۹۴ اولین کارخانه صنعتی خود را تأسیس نمود. این شرکت در حال حاضر یکی از شرکت‌های پیشرو دنیا در حوزه صنایع چوب و مبلمان است. کارخانجات ای جی تی «AGT» در شهرک صنعتی آنتالیا با مساحت کل ۴۰۰ هزار متر مربع، در بخش صنایع مبلمان و دکوراسیون با تولید ام دی اف (MDF)، پانل، پروفیل و همچنین در بخش صنایع ساختمان با تولید کفپوش لمینت، درب، دیوارکوب و قرنیز خدمات ارائه می‌دهند. ورق های‌گلاس «AGT» نیز یکی از محبوب‌ترین بِرندها در جهان است. این شرکت در رده‌بندی ۵۰۰ گروه بزرگ صنعتی ترکیه جایگاه خوبی دارد. گردش مالی این شرکت در سال ۲۰۱۶ فراتر از ۷۰۰ میلیون لیر ترکیه بوده و به رشد اقتصادی معادل ۴۵% نائل شده است. پشتکار بیش از ۱۰۰۰ نفر نیروی مفید انسانی در شرکت ای جی تی «AGT» این توان را به آن داده تا تمام مصالح چوبی لازم برای کاربردهای داخلی ساختمان را در کارخانجات خود تولید کند.

 

شرکت ای جی تی «AGT»

شرکت ای جی تی «AGT» معتقد است از بدو تأسیس تاکنون از ارزش‌های اخلاقی گروه و کیفیت فرآورده‌های خود نکاسته است. کیفیت، مُد و پیشرفت هدف اصلی این شرکت برای تمام مشتری‌ها و همچنین برای کارمندان و شرکای تجاری‌ا‌ش می‌باشد. کیفیت، یک هدف دست‌یافته نیست بلکه هدفی است که متناسب با شرایط به‌طور مداوم توسعه می‌یابد و یا به‌روز می‌گردد. 

 

تولیدکنندگان برتر چوب در جهان

 

شرکت ای جی تی «AGT»

 

سیاست کیفیتی شرکت ای جی تی «AGT» در حوزه قطعات مبلمان؛ با نگرشی قابل اطمینان، منظم و سازمان یافته؛ با دنبال نمودن تکنولوژی در حال توسعه، افزایش کیفیت تولید، برآوردن انتظارات و خواسته‌های مشتریان به‌طور کامل، افزایش بهره‌وری سیستم مدیریت کیفیت با حفظ پایداری در موقعیت خود در حوزه و تبدیل شدن به بِرندی است که همواره در بازارهای داخلی و بین المللی ترجیح داده می‌شود. شرکت ای جی تی «AGT» با داشتن نمایندگی فروش در ۶۲ کشور و ۵ قاره دنیا توانسته مکان زندگی میلیون‌ها انسان که به کیفیت و زیبایی اهمیت می‌دهند را رنگ، زیبایی و حیات مستمر بخشد و به فعالیت‌های خود در جغرافیای وسیعی [از کانادا گرفته تا پاکستان و از نیوزلند گرفته تا سریلانکا] ادامه دهد.

 

شرکت ای جی تی «AGT»

 

این شرکت در حال حاضر با اولویت قرار دادن «توسعه فن‌آوری چوب»، با تفکر دراز مدت و استراتژیک و رعایت استانداردهای بین المللی، در راه رسیدن به اهداف آینده، همراه با کارکنانش محکم و مطمئن قدم بر می‌دارد. با ترکیبی از اشتیاق و تکنولوژی، شکل دادن به چوب و تبدیل شدن به برندی جهانی توانسته به زندگی ارزشی دو چندان بیفزاید.

 

شرکت ای جی تی «AGT»

شرکت ای جی تی «AGT»

 


نویسنده: اعظم داودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *