مرس چوب

مرس چوب، (مرس نام درخت کاج است در خطه شمال کشور) برندی نام آشنا در صنعت تولید ترموو به روش استانداردهای روز اروپا (آلمان و فنلاند) می باشد که با 10 سال سابقه فعالیت و تولید اکنون در خدمت شماست. این برند متعلق به کارخانه تولیدی شرکت آرمان چوبینه زاگرس (سهامی خاص) می باشد.

تفاوت چوب معمولی با ترموود

  • 1399-03-12

تفاوت چوب معمولی و ترموود از پنج جنبه زیر مورد بررسی قرار می گیرد

عمر و استقامت بالاتر:

ترموود با توجه به فرآیندی که طی می کند و با توجه به نوع خواستگاهش دارای استقامتی بیشتر نسبت به سایر چوب هایی است که می شناسیم. چوب های معمولی مدتی بعد از نصب زیبایی خود را به باد و باران می سپارند ولی ترموود همیشه زیبایی و رونق اولیه خود را حفظ می کند. تا جایی که  مرس چوب با اطمینان به مدت  پانزده سال محصولات خود را گارانتی می کند. 

زیبایی بیشتر:

چوب پس از فرآوری ترموود به رنگ چوب های مناطق استوایی در آمده و با تناژ رنگ گرم تر به زیباییی هر چه بیشتر فضا کمک می کند. همچنین پس از رنگ آمیزی، ظاهری بسیار زیباتر نسبت به چوب های فرآوری نشده ایجاد میکند.

هزینه مناسب تر:

من آنقدر پولدار نیستم که جنس ارزان بخرم. این ضرب المثل را همه شنیده ایم.  شاید در نگاه اول قیمت ترموود نسبت به سایر چوب های موجود در بازار  که در نمای چوبی استفاده می شوند گران به نظر برسد ولی طول عمر این محصول گرانی را از یاد خریدار خواهد برد و حتی این قیمت نسبت به عمر و استقامت این محصول نسبت به چوب کاملا به صرفه است.  به هر حال چوب نمای زیبا، هر بنایی را زیباتر خواهد کرد.

نصب و تعویض راحت:

ترموود به راحتی قابل تعویض و نصب سریع است و نیاز به مهارت خاص نجاری ندارد. گرچه در صورت نیاز مرس چوب با نیروهای متخصص خود مراحل نصب را هم در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

وزن کمتر:

ترموود به علت وزن سبک از ایجاد فشار مضاعف به ساختمان جلوگیری کرده و برای فضاهای پیش ساخته همچون روف گاردن و آلاچیق نیز مناسب است.

 

2 نظر ثبت شده است

    1. با سلام. دوست عزیز، در فرایند ترمووود، واکنش های شیمیایی و فیزیکی رخ میدهد که این امر احتمال انقباض و تاب برداشتن ترمووود را به طور چشمگیری کاهش می دهد و از آن میتوان در محیط هایی که مرطوب هستند مانند استخر و سونا استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *